Ads

Saturday, December 22, 2007

妥协

生活当中
需要种种妥协
家人之间得妥协
情人之间得妥协
朋友之间更得妥协

家人往往会原谅我们的无知
情人往往会包容我们的任性
而朋友呢
总不会因为我们的无知和任性而有所包容
事实上也得看你把这份友情看得有多重要
我就是注重朋友
曾经为了朋友而忽略了爱我的人
在此想对他说声对不起

最近我的思想好像变了
是我开始抱怨
还是我开始后悔
后悔离开我的家人
后悔离开爱我的人
我觉得我很悲观
不怎么笑了
可是我知道
过后我会振作的

鼻尖又开始觉得很酸
眼泪又在眼眶里打转
脑袋又不知道在想什么
很茫然
我只想说
我很累也很辛苦
我很不想妥协
可是我知道
这是不可能的

3 comments:

eve^^ said...

ah may ah may zhen4 zuo4 a bit..
act... nt only u..
i also regret leaving my family..
they are precious..
nvm..
may..
v so fast over half yr d..
v also can fast fast over another 7 half yrs 1..
v add oil togther ya^^

lansi may said...

hahaha..is u ler..
get shocked..i thought is another one of ma fren..kekez
ok la ok la..will zhen4 zuo4 wan
gambate neh!! ^^
new year d..haihz..

Chai Zhi Ying said...

just tolerate n go on with the life u chosen.just dont mk urself regret. try to be as happy as possible. love u always!! =)