Ads

Friday, August 07, 2009

女人

今天去做了个facial treatment
说我脸的状况严重
听了还怕了下
的确是比之前严重啦
最后就介绍我买个价值 RM238 的sample pack回去用
虽然我真的很想试试
但由于最近家境不好
所以没买

其实我觉得她说的也有道理
得配合她的treatments和products才能看出明显的效果
但仔细想想
每位美容师或推销员都这样说
那每种产品都得买咯

伤脑筋
突然羡慕皮肤好的人

所以说
只有穷女人没有丑女人
必须承认
多数漂亮的女人都是用钱打造出来的
保养品护肤品化妆品
服装雕饰高跟鞋
统统都要钱
钱钱钱钱钱
我也需要钱!!!
假期又要打工赚钱咯

3 comments:

yingxuan said...

我也好羡慕皮肤好的人!什么时候才能找到适合自己的产品及拥有好皮肤!女人爱美是要付出的。

lansi may said...

yalor..haihz..oh..that Laneige not really good also..i have to change again..maybe change back the previous one that i used..c whether will occur the same prob anot..hope that will be better~~

yingxuan said...

you write your post in Chinese so I write comment in Chinese also kekez =)
my Medicine friend suggest me eat 避孕丸 to control the hormone. He real insane HAHA!