Ads

Saturday, August 22, 2009

终于

哇..煎熬的日子终于过去了
虽然我算是轻松的那个
帮不上什么大忙
但我也有献上几份力
唉..越来越怀疑自己的能力
有时想想到底是我不行
还是我在逃避
哈哈..不懂

昨天呈上assignments后
就决定去唱唱歌解解压
这一唱发现自己的歌艺变烂了
虽说之前也不过如此
毕竟我还算满意的
现在高音上不去
气不足唱得有够辛苦
得多多练习~~

过后就去逛逛街
觉得很久没有出去了
好多东西想买


PA 的衣服
喜欢但最终没买
现在又开始犹豫了
这件有点普通但我喜欢它的青




由于这几个星期睡眠不足
回到家冲个凉
就躺下呼呼大睡
没听到Alarm的ringing tone是件幸福的事 ^^

4 comments:

panglivlal said...

你可以的!(无论高音 or assignment or any)
我想你因该是属于逃避吧?!(对吗?)
没有人一开始就会懂得所有,
也没有东西是永远不懂。
放点心思下去一切就会不一样了。
逃避也只会带来更大的压力!!
“当你知道自己是错的时,
那就代表还有改过的机会”
我也不是在说你也没本事说你,
因为我也有逃避的时候。
很多的话更是对我自己说的。

dun lazy n dun choose wat ever u like onli !!
N hope u dun be the 1st person that gv ppl fire at 1st day of the traning
^ ^ (以后的事情 “谁的鼻子” ??)

n congratulation become 老板你娘了喔!!! 加油加油 !!!生意兴隆呵!!!
(http://www.mincci.com/index.php)应该是你的罢?

lansi may said...

想不出原因为什么要逃避
不懂咯
choichoichoi..大吉利事
wont get sacked off la..i think

lol..that's not mine..i wish to be also..if it's mine..our website wont lidat d lo..haha..copy my name =.=
but also from penang..i dunno who's it..will go to the shop when i back to penang

panglivlal said...

eh ........ for u a lazy sure is the 1st point !!!! hahaha !!!
(this is the conclusion from me n other ppl of the class ! Y u can get high score in exam but not in the programing practical or some coding part)
N next will be no 勇气 to be a leader

nvm i gv u chance !!!

lansi may said...

lol..ya..im gonna admit that im lazy ^^ hmm..my programming practical oso high marks ok..oledi full mark..i jz lazy to use brain to think of how's the program need to be coded la..haha..leader needs to handle many things..im afraid of it....