Ads

Monday, July 12, 2010

Sunday

今天终于把接近半年没剪的头发修短了
也剪了个刘海
事因有人说我头发太长
变得有点像马脸 T.T
也有人建议我是时候把头发给修了
老娘也很看不顺眼我的头发
从我intern至今
一直吩咐我把头发剪短个三四寸
现在就如你们所愿咯

Before
After - 有些不习惯,觉得我不该把刘海给剪了,长度是能接受的

他剪完头发后的合照
换我了
之后就和家人吃晚餐
到了车水路的台湾古早味享用晚餐


三杯鸡饭

水饺面

盐酥鸡

台湾香肠

猪脚面

牛肉面
锅贴

这家店应该开了蛮久吧
却是我们第一次的光临

评语:不错,下次还会再光顾的

3 comments:

T'estimo said...

u sendiri compare ur face with the before and after photo.. got shorter k? :D changes are good!

sundubu said...

haha .. i like both your short and long hair..
the foods look so tempting T_T

lansi may said...

lol..sure got shorter la..both oso like la =)
cheerleading photos ho..soon soon..but jz group photos..not dancing photos ler..the video v big size..hard to upload..summore the video file..will try to upload again..I had created a post d..before this "Sunday" post eh..dun worry ^^