Ads

Friday, April 04, 2008

礼貌

我相信只要你尊重别人
别人亦会尊重你
这算是一种礼貌吧
可是在你尊重别人之前
是否可以先尊重自己
别让人家瞧不起

我很佩服一些学院老师
因为他们的忍耐力很强
尽管学生没有听他上课
而且在他面前做其它事
没把他放在眼里
仍然不会对我们发脾气
因为我们是他的顾客
如果换成是我
我就会叫他回家
不要听就不要浪费时间

朋友
其实我有时真的蛮不屑你们上课的态度
老师上课时
你们没专心
做其他事情
叫你们出去做
才不知道要写什么
然后还在老师背后做那些死白痴的动作
唉都已经这么大了
我也不知道要怎样讲

最最最令我讨厌的是那些
自以为自己很聪明
其实什么都不是
还不是拿人家的答案
拽什么拽啊
看了都不爽
所以尽管你再怎么努力
我就是不屑你瞧不起你
你没有一个点是能让我尊敬的

所以从此在做任何事情前
请大家顾及自己的面子和态度
让人对你们有着最基本的尊敬吧!!

12 comments:

T'estimo said...

i got pay attention when teacher teaches =)
except when very very very bored~
LOL

panglivlal said...

also got b guan la !!!! onli know 落井下石 !!!
the ppl oready sad becouse did pass up the asignment liao de la !!!! he did give help 都算了and just onli know 取笑 the ppl !!!! i see i very 不爽!他奶奶的!!!完全不顾别人感受!!!And also a at BM class a 你不答别人嘛答咯他又不爽哦!!!! 什么人来的!!!!! the b guan also 醒少少伴代表!!!!不爽!them oways 不问自取 !!!!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!不爽!

lansi may said...

(t'estimo)okok..tatz can be acceptable..but some is owayz felt bored wan..haihz..
(panglivlal)..ahaha..i noe i noe..coz tat b kuan tot tat he can answer wart..but his brain cant spin fast..useless la..cheh!!!

panglivlal said...

haiz ........... just need see there 2 more week !!!!
tat all guys all oready count down liao de la !!!!

blue_forest said...

对不起咯。。我知道我常没有尊重别人。。但是没顶老师的。。
我知道我很爱玩。。常常没做功课。。都是借你们的答案。。但我没有自以为很聪明。。
以后我作任何事情势都会三思的了。。Final exam is coming soon.. + u.. T_T
**cry**

lansi may said...

哈哈..我没有针对你的意思..
这就是我们班上课的状况..
还有两个星期..
加油吧!!不会就问我咯..还是其他人^^

xan said...

fuyoh~~
talk until so 妙!
they reli childish right?
haha~
u suddenly make me think back me last time, i tink i din do tat in diploma KUA
hahaha
although i no respect lecturer, but i no do sampat action at the back . haha~

lansi may said...

haha..v beh shiok wan ar tat time..reli wanna slap luk ki nia..
how i noe u got boh le..fuiyoh..respect them la next time..
respectation is v important among human beings..

lawrence said...

haha...yalo... i and ah cai same 1... we two always dint do homework...haha.... just always keep noisy in the class ....nvm la.. final exam study together ....:)

Blues89 said...

o..
respect..something hard to gain..
>.<"
something hard to put into prctise as well..
haiz...

T'estimo said...

Everyone need to be respected and of course need to respect others as well.
Some just cant do it properly and keep fooling around.

CynCyn said...

i knw how u feel!
my class also many like tht eh.
very shit one.
gai one ar.
all they do is copy ppl eh things.
then keep ask for tips.
then in class keep luan luan luan.
abo din come for class then keep borrow ppl eh things.
shit lor these ppl.
all they do is USE ppl nia.